lördag 31 januari 2009

Jag är inte bara bitter ;-)

Lite av hela idén med den här bloggen är ju att jag är bitter över mina medmänniskor, och jag väljer att berätta om dem när de beter sig so allra sämst. Först och främst därför att jag tycker att det är viktigt att visa hur fulla människor behandlar oss som jobbar, dessutom hoppas jag nog innerst inne lite på att någon, om så bara en endaste en kan känna igen sig sig och tänka att: fy fan, det där ska jag aldrig göra om.
Nu har jag i och för sig svårt att tro att det någosin skulle hända, men jag har inte slutat hoppas!
Så jag är inte bara bitter, jag hyser även hopp.


Life's a garden, Dig it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej DBB! Jag känner med dig i hjärta och själ och skulle likväl vara den som skrivit denna bloggen. Nu tycker jag att det är dags för dig att uppdatera med lite nya inlägg. Dem uppskattas!